[quote="Nella123"]
U prvom pitanju dobijes jednu metodu,u drugom kelsen ili radbruch a u trecem perleman ili viehwega,i uz svako pitanje ce biti podpitanja koja ce da nas upute sta da pisemo
[/quote]
Jel ovo znaci da ce nema sto posto za prvo pitanje doci jedna od pet metoda i samo da je objasnimo bez sad nekih posebnih podpitanja ? , a trece pitanje ne moze nista vise doci osim perlemana i viehwega lupam ciceronova topika i tako to
PFSA: Pravna logika sa metodologijom prava (Novi naziv: Sociologija prava)
-
- Posts: 58
- Joined: 24 Mar 2011, 17:20
Kelsenova klas. teorija pravde , da li je to pocetak onaj ?
Last edited by Tally Weil on 19 May 2011, 00:58, edited 1 time in total.
Ima li neko na kompu ove definicije i teorije
Retoricki silgoizam
Porijeklo i razvitak topike
Def topike njen predmet i svrha
Vihwergova topika
Vih.problematsko i sistematsko misljenje
Topika prvog i drugog stupnja
edit:sad mi treba jos samo
Vihwergova topika
Vih.problematsko i sistematsko misljenje
Topika prvog i drugog stupnja
Retoricki silgoizam
Porijeklo i razvitak topike
Def topike njen predmet i svrha
Vihwergova topika
Vih.problematsko i sistematsko misljenje
Topika prvog i drugog stupnja
edit:sad mi treba jos samo
Vihwergova topika
Vih.problematsko i sistematsko misljenje
Topika prvog i drugog stupnja
Last edited by custom on 19 May 2011, 00:05, edited 1 time in total.
-
- Posts: 58
- Joined: 24 Mar 2011, 17:20
Kelsenova klas. teorija pravde , da li je to pocetak onaj ?
Kelsenova klasifikacija teorija pravde
Kelsen se posvetio istraživanju pojma i fenomena pravde, nastojeći ustanoviti njeno racionalno uporište i etabliranje. On u svojoj “Čistoj teoriji prava” karakteriše pravdu kao ideji, vječnoj čovjekovoj težnji za srećom, idealnim socijalnim poretkom, ali smatra da je nemoguće da se ta ideja etablira kao realan drušveni poredak. Smatra da se Pravda mora predstaviti kao poredak različit od pozitivnog prava. On je naklonjen transcendentalnoj spoznaji. U njoj on nalazi logičko uporište svojoj osnovnoj normi. Međutim, on zanemaruje transcendentalni karakter pravde. On mnoštvo teorija pravde klasifikuje u dva tipa. Prvi je transcententalno-idealistički, koji on naziva metafizičko-religijski, a drugi je racionalistički koji on naziva i pseudo-racionalistički. U prvi tip spade kršćansko učenje Isusa Krista, apostola Pavla, Platonovu teoriju pravde. U drugu grupu spadaju starozavjetno tumačenje pravde, Uplijanova i Aristotelova teorija pravde. Kelsen odvaja stvarnosti i vrijednosti, ‘jeste’ i ‘treba’. Smatra da se o vrijednostima, za razliku od stvarnosti, može teško racionalno raspravljati, jer je to predmet volje, moralne volje, za koju skoro da nema racionalnih, egzaktnih činjenica i dokaza kojima se procjenjuje određena stvarnost.
eto, to je to =)
Kelsen se posvetio istraživanju pojma i fenomena pravde, nastojeći ustanoviti njeno racionalno uporište i etabliranje. On u svojoj “Čistoj teoriji prava” karakteriše pravdu kao ideji, vječnoj čovjekovoj težnji za srećom, idealnim socijalnim poretkom, ali smatra da je nemoguće da se ta ideja etablira kao realan drušveni poredak. Smatra da se Pravda mora predstaviti kao poredak različit od pozitivnog prava. On je naklonjen transcendentalnoj spoznaji. U njoj on nalazi logičko uporište svojoj osnovnoj normi. Međutim, on zanemaruje transcendentalni karakter pravde. On mnoštvo teorija pravde klasifikuje u dva tipa. Prvi je transcententalno-idealistički, koji on naziva metafizičko-religijski, a drugi je racionalistički koji on naziva i pseudo-racionalistički. U prvi tip spade kršćansko učenje Isusa Krista, apostola Pavla, Platonovu teoriju pravde. U drugu grupu spadaju starozavjetno tumačenje pravde, Uplijanova i Aristotelova teorija pravde. Kelsen odvaja stvarnosti i vrijednosti, ‘jeste’ i ‘treba’. Smatra da se o vrijednostima, za razliku od stvarnosti, može teško racionalno raspravljati, jer je to predmet volje, moralne volje, za koju skoro da nema racionalnih, egzaktnih činjenica i dokaza kojima se procjenjuje određena stvarnost.
eto, to je to =)