PFTZ: Administracija i protokol
-
- Posts: 116
- Joined: 03 May 2010, 10:08
@baky imas neke primjere na kraju knjige a moze se naci i na internetu.Use google!
[quote="rain"]
u prethodnim postovima pise da se uci do 52 stranice,.jeste li vi sigurni da se dotle uci da nije slucajno do 69 str,.i da sta ce biti od pisma,.rjesenje...odluka....???
[/quote]
treba uciti do vrsta pisama,pored toga ce biti odluka,rjesenje,molba(zahtjev)..pozz
u prethodnim postovima pise da se uci do 52 stranice,.jeste li vi sigurni da se dotle uci da nije slucajno do 69 str,.i da sta ce biti od pisma,.rjesenje...odluka....???
[/quote]
treba uciti do vrsta pisama,pored toga ce biti odluka,rjesenje,molba(zahtjev)..pozz
-
- Posts: 23
- Joined: 26 Oct 2010, 22:45
kolege i kolegice, da li je asist dao kakva pitanja, ja sam cula da jeste... pa ako ih neko ima ako nije problem da skenira ili prekuca, bili bi mu izuzetno zahvalni
1.Aspekti poslovne administracije:- pravni (ugovorni) aspekt -ekonomski (komercijalni) aspekt- racunovodstveni aspekt-promotivni aspekt
2.Subjekti u poslovnoj administraciji-subjekti u užem smislu-subjekti u širem smislu
3.Kancelarijsko poslovanje (samo)a) Organizacija kancelarijskog poslovanja)Prostorni i tehnicki apektc)Nacini organizacije pisarnice
4.Nacela kancelarijskog poslovanja) Nacelo ekonomicnosti) – ekspeditivnosti) – jednostavnosti) – tacnosti) – jedinstvenosti) – preglednosti) – budnosti
5. Osnovne radnje u kancelarijskom poslovanju i nacin njihovog vrsenja ( znati nabrojati svih 14 radnji i napisati o svakoj od njih ukratko .. Npr: prijem poste – mjesto, vrijeme i nacin .... , otvaranje pošte (način, vrijeme ko otvara), pregledanje pošte,raspoređivanje i signiranje pošte, zavođenje akata(vrijeme, redoslijed, postupak zavođenja akata),osnovne knjige evidencije, prijemni štembij, omoti za akte i predmete, združivanje akata(redovno i dopunsko združivanje akata), interna dostava knjiga, rad službenika na rješavanju akata, rokovnik predmeta(posebno obratiti pažnu na oznaku R i fascikal/pretinac), primjena određenih pravila upravnog postupka kod otpremanja
2.Subjekti u poslovnoj administraciji-subjekti u užem smislu-subjekti u širem smislu
3.Kancelarijsko poslovanje (samo)a) Organizacija kancelarijskog poslovanja)Prostorni i tehnicki apektc)Nacini organizacije pisarnice
4.Nacela kancelarijskog poslovanja) Nacelo ekonomicnosti) – ekspeditivnosti) – jednostavnosti) – tacnosti) – jedinstvenosti) – preglednosti) – budnosti
5. Osnovne radnje u kancelarijskom poslovanju i nacin njihovog vrsenja ( znati nabrojati svih 14 radnji i napisati o svakoj od njih ukratko .. Npr: prijem poste – mjesto, vrijeme i nacin .... , otvaranje pošte (način, vrijeme ko otvara), pregledanje pošte,raspoređivanje i signiranje pošte, zavođenje akata(vrijeme, redoslijed, postupak zavođenja akata),osnovne knjige evidencije, prijemni štembij, omoti za akte i predmete, združivanje akata(redovno i dopunsko združivanje akata), interna dostava knjiga, rad službenika na rješavanju akata, rokovnik predmeta(posebno obratiti pažnu na oznaku R i fascikal/pretinac), primjena određenih pravila upravnog postupka kod otpremanja