PFSA: Stvarno pravo
-
- Posts: 3963
- Joined: 20 Feb 2009, 00:49
- Contact:
Mutno je malo, ali se može skontati.
-
- Posts: 3963
- Joined: 20 Feb 2009, 00:49
- Contact:
Asistentica je rekla da završni ispit (pismeni) nosi 50 bodova. Nisam siguran šta će da bude sa studentima koji nemaju bodova... Vjerovatno ista situacija kao na Nasljednom.
-
- Posts: 3963
- Joined: 20 Feb 2009, 00:49
- Contact:
Na Nasljednom je bilo ovako...
Studenti koji su položili test radili su završni od 50 bodova. Studenti koji nisu položili test radili su završni od 80 bodova. Ovih 20 bodova lufta do stoje su bodovi koji su se mogli dobiti na aktivnost.
Studenti koji su položili test radili su završni od 50 bodova. Studenti koji nisu položili test radili su završni od 80 bodova. Ovih 20 bodova lufta do stoje su bodovi koji su se mogli dobiti na aktivnost.
1. zna li iko da li su uvod u građansko pravo i stvano pravo još uvijek u koliziji? u prevodu: može li se izaći na stvarno pravo usmeno, na prvom terminu sad u junu bez položenog i upisanog uvoda u građansko pravo?
toliko su pričali o tome šta jeste a šta nije u koliziji da mi je mozak više stao, pa vas molim da mi pomognete. hvala unaprijed.
2. što se tiče ovog testa i završnog usmenog ispita, nepojmljivo mi je da će svi oni koji polože završni ispit dobiti podjednako 50 bodova, te da će im ocjena ovisiti o ovom testu i ocjeni aktivnosti, za koju svi znamo da je paušalna i potpuno beskorisna u ocjeni znanja. to bi značilo da će neko ko se jedva provuče na usmenom, ali je pri tome imao nešto bodova na testu i palamudio šuplju priču na jednom od predavanja, dobiti bolju ocjenu od nekoga ko briljira na usmenom, dobije jednak broj bodova na testu, ali jednostavno nije htio da ublehari na predavanjima, ili je bio bolestan pa ih je propustio, i sl.
da pojasnim, moj problem nije ovaj sad test, jer ocjenjivanje po principu bodovanja i prenošenje tih bodova je korektno. moj problem je pogrešno koncipiran usmeni ispit, koji je, pogotovo kod Melihe, uvijek predstavljao sveobuhvatnu i kvalitetnu provjeu znanja, ali je sada pretvoren u formu, bez gradacije uspjeha, po principu "ako položite - svima isto". moj još veći problem je tzv. aktivnost, koja se pretvorila u tefterenje svakoga ko je išta rekao, a da je duže od dvije rečenice, bez obzira koliko rečeno bilo pogrešno, besmisleno ili čak glupo. slobodno mogu reći da je mali broj onih koji su opravdano dobili ocjenu na aktivnost, dok ih je veći dio ovu ocjenu, odnosno bodove, dobio na obični napor da otvore usta. shodno tome, proces ocjenjivanja kod uvažene gospođe Povlakić se pretvorio u nagrađivanje onih koji govore čak i kad nemaju šta reći.
molim vas da mi unaprijed oprostite ako su moje polazne pretpostavke na ovu drugu temu pogrešne, ako griješim sam ću sebi opaliti šamar. neobično bih volio da griješim, ali se bojim iskreno da sam u pravu, znajući pseudostručnjake s kojima se, nažalost, susrećemo kao predavačima. molim vas, preklinjem vas, recite mi da griješim...
toliko su pričali o tome šta jeste a šta nije u koliziji da mi je mozak više stao, pa vas molim da mi pomognete. hvala unaprijed.
2. što se tiče ovog testa i završnog usmenog ispita, nepojmljivo mi je da će svi oni koji polože završni ispit dobiti podjednako 50 bodova, te da će im ocjena ovisiti o ovom testu i ocjeni aktivnosti, za koju svi znamo da je paušalna i potpuno beskorisna u ocjeni znanja. to bi značilo da će neko ko se jedva provuče na usmenom, ali je pri tome imao nešto bodova na testu i palamudio šuplju priču na jednom od predavanja, dobiti bolju ocjenu od nekoga ko briljira na usmenom, dobije jednak broj bodova na testu, ali jednostavno nije htio da ublehari na predavanjima, ili je bio bolestan pa ih je propustio, i sl.
da pojasnim, moj problem nije ovaj sad test, jer ocjenjivanje po principu bodovanja i prenošenje tih bodova je korektno. moj problem je pogrešno koncipiran usmeni ispit, koji je, pogotovo kod Melihe, uvijek predstavljao sveobuhvatnu i kvalitetnu provjeu znanja, ali je sada pretvoren u formu, bez gradacije uspjeha, po principu "ako položite - svima isto". moj još veći problem je tzv. aktivnost, koja se pretvorila u tefterenje svakoga ko je išta rekao, a da je duže od dvije rečenice, bez obzira koliko rečeno bilo pogrešno, besmisleno ili čak glupo. slobodno mogu reći da je mali broj onih koji su opravdano dobili ocjenu na aktivnost, dok ih je veći dio ovu ocjenu, odnosno bodove, dobio na obični napor da otvore usta. shodno tome, proces ocjenjivanja kod uvažene gospođe Povlakić se pretvorio u nagrađivanje onih koji govore čak i kad nemaju šta reći.
molim vas da mi unaprijed oprostite ako su moje polazne pretpostavke na ovu drugu temu pogrešne, ako griješim sam ću sebi opaliti šamar. neobično bih volio da griješim, ali se bojim iskreno da sam u pravu, znajući pseudostručnjake s kojima se, nažalost, susrećemo kao predavačima. molim vas, preklinjem vas, recite mi da griješim...
Last edited by slaven on 28 May 2010, 13:52, edited 1 time in total.